Dopravný podnik Bratislava zriadil pre cestujúcich MHD informačnú linku, kde je možné nahlásiť ak vo vozidle nefunguje klimatizácia. Cestujúci túto možnosť vítajú.
Ako je možné oznámiť problém s klimatizáciou?
Počas horúcich letných dní je pre cestujúcich bratislavskej MHD často úľavou keď si konečne sadnú do klimatizovaného vozidla. Občas však zažívajú nepríjemné prekvapenie ak nasadnú a klimatizácia nefunguje, hoci by mala. Pre tento prípad Dopravný podnik Bratislava zriadil informačnú linku, kde môžu cestujúci nahlásiť problém.
Telefónna linka 02/5950 5050 je k dispozícii cestujúcim každý deň od 11:00 do 19:00. Svoje podnety môžu rovnako posielať aj na e-mailovú adresu klima@dpb.sk, a to nepretržite. Stačí, ak cestujúci pri nahlasovaní uvedie linku, v ktorej sa nachádza a štvormiestne evidenčné číslo vozidla.
A kam mam nahlásiť , keď je vozidlo ako v chladničke?